Ofte stillede spørgsmål

Vindstød er kåret til at have de mest tilfredse kunder blandt danske energiselskaber i en stor uafhængig undersøgelse foretaget af Voxmeter for EnergiWatch.

Læs mere her.
Kunde Service

Hvad gør jeg, hvis jeg stadig har spørgsmål?

Skriv til os, så kommer vi hurtigst muligt tilbage. Grundet situationen på elmarkedet modtager vi mange henvendelser i øjeblikket. Derfor er svartiden længere end normalt. Men vi skal nok komme retur til dig. I øjeblikket er svartiden op til 9 dage.

Skriv til kundeservice@vindstoed.dk

Hjælpepakke fra staten

Regeringen har meldt ud, at der kommer en hjælpepakke målrettet de danskere, der har særligt svært ved at betale elregningen. Vindstød er naturligvis i stand til at hjælpe de berørte kunder. Men det er endnu ikke fastlagt, hvordan hjælpepakken bliver og derfor er den ikke startet endnu. Så vi venter tålmodigt på dette. Vi kan derfor heller ikke svar på spørgsmål om det endnu, da alle energiselskaber i Danmark afventer afklaring. Når vi kan besvare spørgsmål om hjælpepakken og muligheder for afdrag på elregningen, vil man kunne skrive til os på denne mailadresse (som er åbnet nu): afdrag@vindstoed.dk.

Eftersom der er meget stort fokus fra befolkningen på el i øjeblikket er svartiden desværre noget længere end normalt - elselskaberne får ca. 8 gange så mange henvendelser som hidtil.